Thursday 7 June 2012

SALAHKAH AKU???

Salam A,

Pertama sekali B nak memohon maaf jika mesej ini mengganggu. Biar apa yg tertulis dan apa yang akan A baca menjadi rahsia antara kita berdua, rahsia hati sesama perempuan.

A, dari pandangan A melihat SI DIA, B dapat rasa kasihnya A pada dia. Bukan sesuatu yang biasa, dari gerak tubuh, B dapat baca segalanya. Cara merenung, cara senyum. B rasa terluka. Hampir 3 tahun B mengenali SI DIA, dalam masa itu, pelbagai masalah yg kami tempuh. Bukan satu jangka masa yang sekejap A. Kasih sayang B pada dia tak pernah padam. A kenal dia masa dia dah gembira, masa dia dah bahagia. Tp masa dia terluka dulu, B yang mengubat hati dia. Kami sama-sama pernah terluka. Dari situ, B mula kukuhkan kasih sayang pada dia. Janji utk tidak pernah tinggalkan dia akan sentiasa dipegang. Begitu jugak dengan SI DIA.

B tahu, A ada hati pada SI DIA. A baru kenal dia, baru bape bulan. Apa yang B harap, A janganlah terlalu mesra dengan dia. Sebagai kawan, tak perlu terlalu mesra. Kalau A yang baru kenal dia beberapa bulan, boleh sayangkan dia, apa pula B yang jauh lagi lama mengenali dia. B mengharapkan pengertian A. A perlu faham hubungan kami bukan sekadar kawan biasa. Hopefully A faham apa yang B ingin sampaikan disini. Once again, B nak mintak maaf kalau ada yg menyinggung, ini rahsia kita berdua. Wasalam








SALAHKAH KITA NAK MENYAYANGI DAN MENCINTAI SESEORANG???? 

2 comments:

  1. No rite or wrong when u fall in love alin.. keep strong... allah always with us...

    ReplyDelete